Projektek
A Mobilissimus Kft. a mobilitás széles palettájáról kínál tervezési, stratégiaalkotási, együttműködési, kommunikációs és tanácsadási tevékenységeket. Az alábbiakban mutatjuk be kiemelt projektjeinket.
A mobilitástervezés és a közlekedésmenedzsment területén a mobilitási szegénység egy újonnan megjelenő fogalom, amelyet a területen dolgozó szakemberek csak kevéssé ismernek. A hétköznapi közlekedők pedig még kevésbé vannak tisztában a fogalom létezé...
Tovább »
Tovább »
Csaknem 1 éves előkészítő munkát követően 2023. nyarán Esztergomban új buszhálózatot és menetrendet vezetett be az Önkormányzat és a Volánbusz Zrt. a Mobilissimus tervező műhely szakmai támogatása mellett. A változás révén Esztergomon belül bővült le...
Tovább »
Tovább »
Siófoki tevékenységünk jó példa arra, hogy hogyan érhetőek kézzel fogható eredmények a közösségi közlekedés szervezésoldali fejlesztésén keresztül, a potenciális utazóközönség hatékony megszólításával.
Siófok jelenlegi helyi közösségi közlekedési hál...
Tovább »
Tovább »
Brassóban a Metropolisz térség Fenntartató Közlekedésfejlesztésért Egyesület (AMDDTPBv) megbízásából dolgoztunk a helyi közösségi közlekedési rendszer fejlesztésén 2023-ban és 2024-ben. (Brassóban és közvetlen agglomerációjában ez a szervezet tölti b...
Tovább »
Tovább »
A városok világszerte számos kihívással néznek szembe: a klímaváltozás, a tiszta és egészséges lakókörnyezet biztosítása, illetve a megfizethető és biztonságos energia kérdései mindenhol égetőek. A problémák egy része a közlekedés területén keletkezi...
Tovább »
Tovább »
Szentendrén, a Vasvári Pál utca és Fürj utca sarkán megépülő katolikus kétcsoportos bölcsőde és négycsoportos óvoda mobilitási koncepciója a leendő intézmény mobilitási környezetbe illesztését és ezzel összhangban a környező Csicserkó domb területfej...
Tovább »
Tovább »
A CoolCo’s – Cooling Corners and Corridors, vagy magyarul hűsítő sarkok és folyosók a 21. századi városok két fő kihívását célozza meg: a növekvő társadalmi egyenlőtlenségek és az éghajlatváltozás hatásai. A hőhullámok egyre intenzívebben és hosszabb...
Tovább »
Tovább »
A NXTLVL („NeXTLeVeL”) Parking (NLP) projekt által kezelt fő kihívás a hatékony, környezetbarát és fenntartható városi mobilitás szélesebb körben történő alkalmazása. A projekt általános célkitűzései közé tartozik többek között a személygépjármű-hasz...
Tovább »
Tovább »
Közép-Európa területét egyenlőtlen közlekedési kapcsolatok és mobilitási lehetőségek jellemzik a régiók között, illetve régiókon belül a városi és a vidéki, periférikus területek között. Az elérhetőség javítására igyekszik megoldást találni a DREAM_P...
Tovább »
Tovább »
Szentendre Város Önkormányzata megbízásából a Mobilissimus készítette el a Vasúti villasor és környéke forgalomcsillapítási koncepcióját.
Szentendre kertvárosi részeinek egyik legnagyobb problémája a jelentős átmenőforgalom, ami miatt az egyébként ní...
Tovább »
Tovább »
A megyei kerékpárforgalmi főhálózati terv célja, hogy felmérje a megye és környezete kerékpáros közlekedésének a helyzetét: meglévő hálózatot és annak állapotát, kerékpáros forgalmát, kerékpározhatóságát, a kerékpáros közlekedést akadályozó tényezőke...
Tovább »
Tovább »
Oldalak
- 1
- 2
- 3
- 4
- következő ›
- utolsó »